Partneři a reference

Disponujeme experty, kteří dokáží vytvářet fyzikální modely konkrétních situací a simulovat následky dopravních nehod. Tyto simulace kombinujeme s informacemi, jak nehodám předcházet. Například pokud přidáte značení v podobě strukturovaného pásu za vodícím pruhem na krajnici, snížíte průměrně počet mrtvých na dané silnici o 4 %. Pokud přidáte svodidla a zlepšíte oddělení jízdních pruhů, už jste ušetřili 27 životů ze 100. Osvětlení zachrání dalších 15 životů. Několik bezpečnostních prvků v podstatě snížilo počet mrtvých o polovinu. V loňském roce zemřelo na evropských silnicích 25 670 lidí! Přitom náklady na umístění těchto prvků jsou vzhledem k cenám stavby v podstatě zanedbatelné.

Janko Ostrolucký
předseda EABS

Svojí lékařskou praxi jsem nastoupil u záchranné služby a bohužel jsem na poprvé byl u hromadné nehody s mnoha oběťmi na lidských životech. Byť se od té doby leccos změnilo, nevidím do dnes dostatečnou proměnu legislativy směrem k nasazování moderních prvků ochrany řidičů, které jsou již v Evropě běžné. Rigiditu zákonodárného procesu jsem zažil na vlastní kůži po 12 let služby v pozici senátora. Všichni se tak musíme snažit přispět k debatě o reálné proměně norem a nařízení v dopravě.

MUDr. Luděk Sefzig
chirurg a bývalý senátor

V příštím roce uplyne 20 let od doby, kdy jsme se v naší firmě rozhodli nabízet výrobky zvyšující bezpečnost silničního provozu, které byly již tenkrát běžně využívané v některých státech Evropy (Rakousko, Německo, Itálie, Francie). Nebylo snadné prosadit používání nových bezpečnostních prvků i přes jejich prokazatelný pozitivní přínos v záchraně lidských životů, ale nakonec se nám to podařilo. Naším prvořadým cílem je chránit lidské životy, a to především v nebezpečných místech, jako jsou přejezdy středního dělícího pásu dálnic, místa s výskytem pevných překážek a další. Příkladem jednoznačně nejúčinnějšího výrobku z naší nabídky jsou tlumiče nárazu. Během uplynulých dvaceti let jsme nezaznamenali ani jeden náraz do tlumiče s následkem smrti řidiče nebo posádky vozidla. V současné době pozorujeme obrovský nárůst elektronizace se snahou o řízení dopravy a tak trochu se pozapomíná na reálnou potřebu dalšího vývoje záchytných bezpečnostních systémů. To je cesta, kterou chceme dále pokračovat a přinést i výrobky z vlastní české produkce.

Ing. Václav Tolar
ředitel RENA NOVA s.r.o.

Osvěta v bezpečnosti dopravy není dostačující. To chceme společně s asociací změnit. Hledáme riziková místa častých nehod. Nezáleží, zda z pohledu řidiče, chodce doprovázejícího dítě do školy, cyklisty nebo motorkáře. Naši dopravní odborníci se na místo zaměří, provedou analýzu nehodovosti, stavu vozovky, chování řidičů a provedou simulace. Následně navrhneme opatření, která by podle výpočtů zamezila ztrátám na životech.

Pavel Foltýn
ředitel české pobočky spol. SAFEROAD

Bohužel jsme si zvykli automaticky odsuzovat viníky nehod: Jel příliš rychle. Byl moc mladý na tak silné auto. Telefonovala s kamarádkou. Pil před jízdou! Naší vizí je změna i tohoto přemýšlení u široké veřejnosti, nás nevyjímaje. I Vaše dítě může na silnici udělat fatální chybu. Nikdo by ale kvůli ní neměl umírat. To je naše motto.

Marcel Mourek
tiskový mluvčí EABS

Partnerské společnosti

SAFEROAD
RenaNova
Silniční svodidla s.r.o.
PARCO Consulting s.r.o.
Chirurgie Rokycany

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close